Final Fantasy VII Rebirth yönetmeni Naoki Hamaguchi, oyunun yakında çıkacak PC versiyonu için yapılan geliştirmeleri aktardı. Hamaguchi, PC sürümünde karakter ve arka plan modellemelerinin yanı sıra dokuların iyileştirilmesine odaklanıldığını belirtti. Özellikle yüksek donanımlı PC’lere sahip oyuncular, PlayStation 5 ve PS5 Pro sürümlerine kıyasla önemli gelişmeler görecek. İşte detaylar!
Final Fantasy VII Rebirthdaha gerçekçi ışıklandırma sunacak
Hamaguchi, son röportajında “Final Fantasy VIII Rebirth’ün ışıklandırma süreçlerini tamamen yeniledik” diyerek, karakterlerin ekrandaki ifadelerinden genel görsel sunumlarına kadar her şeyin PS5 versiyonuna göre önemli ölçüde geliştirildiğini açıkladı. Yenilikler özellikle ışık efektleri ve renderleme üzerinde yoğunlaşıyor. Bu sayede PC oyuncuları, daha pürüzsüz ve etkileyici bir oyun deneyimi yaşayacak.
Square Enix, Final Fantasy PC versiyonuna özel olarak daha fazla özelleştirme seçeneği sunduğunu duyurdu. Oyuncular, arka plan modelleri için Detay Seviyesi (LoD) ayarları ve dokular için MIP haritalarını kullanarak görsellerin yoğunluğunu artırabilecek. Ayrıca, gelişmiş gölge teknikleri ve daha yüksek kaliteli saç gölgeleri gibi iyileştirmeler de dikkat çekiyor.
PC versiyonunda yer alan NVIDIA DLSS desteği sayesinde oyun, yüksek performanslı sistemlerde saniyede 120 kare hızına kadar çalışabilecek. Ayrıca, oyunun ışıklandırma sistemi yapılan karşılaştırmalarda bariz bir şekilde öne çıkıyor. Öte yandan, PS5 Pro sürümü için de yeni Versatility (Çok Yönlülük) modu sunuldu. Bu ayar, PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR) teknolojisini kullanarak daha keskin ve net görseller sağlıyor.
Sizce PC versiyonundaki bu yenilikler oyunu zirveye taşır mı? Görüşlerinizi yorumlarda paylaşmayı unutmayın!